گریتینگ استخر CAN10AHP

گریتینگ استخرگریتینگ استخر طرح موج

• کد: CAN10AHP | ساخت فرانسه
• عرض: ۱۳ سانتیمتر | ارتفاع : ۱۱٫۵ سانتیمتر
• طول: یک متر
در محوطه های اطراف استخر گاهی برای جمع آوری و هدایت آب های سطحی حاصل از باران و یا شستشو نیاز به درین داریم. کانال پیش ساخته به همراه گریتینگ پلی پروپیلن نیکول بهترین گزینه برای فضاهای عابر پیاده مشابه است.

قطعات جانبی گریتینگ استخر CAN10AHP

کانال پیش ساخته CAN10AHP با گریتینگ پلی پروپیلن، قابلیت تعبیه خروجی با سایزهای ۶۳ ، ۱۰۰ و ۱۱۰ را داراست. این خروجی توسط قطعه واسطه در کف کانال تعبیه می گردد. به این صورت که ابتدا قطعه ی واسطه به بدنه ی کانال پیچ شده ، سپس بدنه توسط گردبر سوراخ می شود.

اتصالات کانال و گریتینگ استخر

قطعه دیگری که همراه با کانال و گریتینگ استخری نیکول مورد استفاده قرار می گیرد، ته بند است. ته بندها در قسمت هایی کاربرد دارند که بخواهیم کانال را مسدود کنیم. مثل انتهای کار و کنج ها. در کنج ها کانال ها به یکدیگر به صورت نری و مادگی کراس می شوند و یک سمت باز می ماند که توسط ته بند مسدود می گردد. لازم به ذکر است از این قطعه به عنوان خروجی جانبی و یا انتهایی نیز استفاده می گردد.

NAT177

گریتینگ استخر

کانال و گریتینگ مخصوص محوطه های اطراف استخر

درباره کلینیک ساختمانی راتین

كلينيك ساختماني راتين از سال 1381 در زمينه ي واردات و توليد محصولات نوين ساختماني فعاليت خود را آغاز نموده است و اكنون سبد كالاي اين شركت بسيار گسترده بوده و گريل استخر تنها جزئي كوچكي از محصولات اين شركت مي باشد. كانالهاي پيش ساخته هدايت آب ( گاتر ) ، سيستم ناودان پيشساخته UPVC جهت سقف هاي شيب دار سوله كارخانجات و پروژه هاي ويلايي ، گريتينگ كامپوزيتي جهت كاربردهاي صنعتي ، كف خواب صنعتي توالت ايراني ، منهول و ... از ديگر محصولات اين شركت است.